lite rädd trots allt

Har ni glömt mig?

Som sagt har jag lite svårt att få tid till blogg men det är som det är. Sitter för tillfället och väntar på samtal från veterinären som ska ringa och meddela när dom kommer och vaccinerar den andra sprutan av tre. Hoppas dom ringer snart för om en halvtimma ska jag vara på vårdcentralen för att kolla upp den hära axeln och armbågen som inte vill bli bra. Sover knappt nåt för det gör ont hur jag än ligger.
Det är väl säkert nån inflamation som inte vill ge sig. Tyvärr har jag gått och blivit stel i resten av ryggen pga att jag går och spänner mig felaktigt så det är väl bäst att få hjälp då. Tre veckor har det gått sen lerbadet så jag har ju då gett det tid tycker jag.
Stackars Cato har öroninflamation igen. Kämpar på med öronrens från vet. Hoppas jag lyckas utan att behöva besöka farbror djurdoktor. Det är så dyrt allt sånt.

Var ut på heden och klättrade med min pålle igår. Kände då att jag faktiskt är liiite nervös ändå. Fast det gick ju bra och han var så snäll som vanligt. Behöver nog några gånger att få känna att det är lugnt innan jag känner mig helt trygg igen. Tror jag är rädd för att det ska göra ont igen. Visst har jag ju trillat av hästar ungefär en miljard gånger plus-minus nån gång men jag har aldrig fått en häst ramlandes över mig förrut.
Trodde jag var tuff men tydligen inte.
Jaja, det ska bli ändring på det. Ta tjuren vid hornen och ordna upp delilla nervositet!

Puss och hej!!

/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0