nä inget nytt alls

Såg att jag inte uppdaterat sen i lördags. Måste ha hänt mycket saker att skriva om då tänker ni. Nej det har det inte. Samma gamla vanliga. Stall, sjuk, jobb, hund. Ja typ så.
Ska snart he mig iväg och kika när K hoppar Charmeur, men först måste jag på Granngården och komplettera med broddar. Var och köpte igår men dom räknade fel så jag saknar 5 brodd som jag betalat för. Dumt av mig att inte kontrollräkna men jag trodde han hade gått skola... :0)

Har just mailat Linda, Charmeurs gamla ägare i Danmark. Fick en kommentar och jag blir så glad när någon annan än jag tycker att han ser ut att må bra. Jag är så bra på att tvivla och tro att jag inte tar hand om honom nog bra. Tokerier jag vet men jag kan inte låta bli.

Nu tror jag bilen är lagom varm för att orka köra till Granngård och stall. Tar med kameran idag. Få se vad det blir av det.

Kram/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0