kontoret klart

Tack för snälla krya-på kommentarer!! Det blir bättre sakta men säkert. Men nu hade jag inte tänkt mig att klaga i detta inlägg utan istället visa bilder på vårt nya kontor. Klicka HÄR för att se tapeten.







Det är ju inte det lättaste att fota ett så litet rum. Det är inte så trångt som det ser ut iaf. Vi är grymt nöjda med hur det ser ut, men framförallt - F Ö R V A R I N G ! ! ! Att kunna ha en plats åt all skit som måste sparas. Efterlängtat var det.

Badrummet är klart sånär som på själva duschblandaren + dusch. Det var nåt med nå mått som inte var standard och behövde beställas. Annars är det helt klart, vi har hängt upp spegelskåp och högskåp, fyllt det med alla mina viktiga skönhetsartiklar.

Ååå bara se!!!!!

Godkväll/T

Kommentarer
Postat av: Maria

Så snyggt det blev!!! Riktigt skönt med förvaring och ordning. Skulle verkligen behövas hos oss också host harkel (i typ alla rum)!!



Hoppas du mår bättre och att den värsta värken gett med sig så att du snart kan ge dig upp i sadeln igen!

Många kramar!!

2009-09-20 @ 21:25:40
URL: http://oppabergasa.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0