hästlängtan

Innan jag ska natta mig själv så måste jag få berätta vad jag längtar tills imorgon. Helt sjukt ridsugen är jag. Imorgon är det exakt två veckor sen den "lilla" olyckan och jag har ju inte ridit sen dess, med undantag för kanske max tjugo minuter.
Så imorgon söndag ska det då ske i alla fall och det ska bli så roligt. Har åtagit mig att ta Jojjes utsläpp eftersom båda familjerna Joyride är ute på olika äventyr, vissa i Strömsholm på Kyra clinic, hmpf. Kanske blir att jag rider Jojje också, spännande, längesen jag satt på en ponny!!

Just, höll på att glömma att berätta vilken fantastisk sambo jag har! Igår när jag ringde hem strax innan jag slutade jobbet så får jag höra att stallet var gjort. Jo minsann, han hade sett hur fasligt mycket bilar det var på parkeringen. La ihop ett och ett = löningshelg och tänkte att jag nog skulle vara ganska trött efter jobbet. Så jäkla glad jag blev!! Stor puss till dig min älskling! Hur många tjejer är så lyckligt lottade att ha hjälp av sin pojkvän i stallet? Idag var också hans dag och dom hade visst ridit ganska länge.

Men åå, titta nu på klockan. Upp före f-n och sen inte få sluta jobbet förrns 22.30, blir en låååånge dag morgondagen. Men rolig!!!

Kram/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0