nya tapeter

Uppe med tuppen för att släppa ut hästarna. Samma lika imorgon. Efter en ridlektion med Daniel, som fattat hejna med trav numera, så tränade jag lite galoppfattninger med killen. Det gick rätt bra och framförallt kom han tillbaka i en lugn samlad trav efter varje galopp så jag är nöjd.

Jo just det, efter stallet imorse så drog jag iväg på Colorama och handlade tapeter. Jag hittade först en som jag ville ha, och det stod att den lagerfördes. Gick till kassan men inte fanns den inte. Hade ingen lust att vänta på en tapet order så jag hittade en annan istället. Mönsterpassning=fler rullar men billigare än den första så det gick på ett ut. Den som jag valde var dessutom väldigt mern eftersom den precis hade kommit ut. Dom hade inte ens hunnit få upp nån visningsrulle, så ny var den! ECO Artist heter den, en vit tapet med lite snirkligt mönster i blank metallic färg.
Efter det har vi fixat klart för att spackla kontoret, känns nära nu!! Ska bli kul att få ett fint kontor med ordning och reda.

För närvarande har jag lite majskyckling i ugnen som ska mätta magen innan fotbollen. Ni hejar väl på Sverige i VM-kvalet mot Ugern ikväll?? Det ska jag, fast är dom pissiga så kanske jag bloggar lite istället :0D

So long vänner
Puss/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0