schnygg-pålle

Hemkommen för en liten stund sedan. Beslutade att longera idag utan utrustning. Jag ville se hur han rör sig och hur han ser ut i kroppen utan påverkan av mig eller nåt loungesystem. Hihi han såg finemangs ut! Testade också det nya bettet, hur han såg ut att gilla det och det verkade inte vara några problem med det heller.


Tycker han ser så cool ut på den här bilden, lagomt stöddig och dryg!


Vaknade 7 imorse då en av byggjobbarna kom och skulle prima golvet. Det tog väl ca 6 minuter och sen var vi ensamma till klockan 14. Nu är det iaf flytspacklat på golvet också, det går framåt vill jag lova. Om planerna går som dom ska blir det gips på väggarna på måndag. Hoping for the best hekt enkelt.

Kontoret är påbörjat likaså. Fast där gör vi jobbet själva. Jag har rivit ner tapeterna nästan klart, sen blir det Daniels jobb att spackla och sen jag igen med tapeter. Jag kanske tapetserar medans han skruvar ihop Mikael skrivbord och Expedit bokhylla?!
Kan det bli ett lördagsprojekt månne? Måste i såna fall köpa tapeter imorgon för på söndagar går det nog inte så bra.

Magen skriker och längtar efter tacos nu. Kom hem fort min älskling så vi får äta!!!!

Puss, kram/T

Kommentarer
Postat av: Malin

Beror på vart du köper tapeterna, på Colorama, fd. Jowa färghus, så har dom söndagsöppet om jag inte minns fel :o)



Kramisar, Syrran

2009-09-05 @ 08:30:04

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0