höstrusk

Hmm fort gick det, nu är sommaren slut. Jag som gillar att inte frysa, nu är det underställ och fleece som gäller igen. Vi filosoferade igår om förra årets semester som ägde rum just vid denna tiden. Då hade vi fint väder, ändå ganska varmt och gott. Skulle vi gjort så i år också hade jag suttit i soffan och gråtit nu, regn och blåst varje dag. Rått och kallt, huga.
Tycker att det har varit en konstig sommar. Inte särskilt varm alls =(

Sitter nu och samlar kraft för att åka till jobbet och träffa Maria Stenberg, ordförande i LO distriktet norrbotten. Den så kallade valcirkusen har dragit igång. Mycket bra, men jag har inte dragit igång än. Hoppas det kommer snart. Imorgon jobbar jag min första dag efter semestern. Var sjuk hela förra veckan så jag har inte jobbat en dag ännu...

/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0