OS Vancouver 2010

Vilken känsla som sprider sig i kroppen. Det är helt sjukt detta OS. Den insats som Johan Olsson, Marcus Hellner och Anders Södergren gör ikväll är ju helt otrolig. Tårar kom, jag är hes och yr i kroppen. Som att knarka fast bättre tror jag! Guld och brons idag och så en tionde plats till Södergren kan inte bli bättre. Äntligen får han lite revansch, hoppas det bara går uppåt nu, fem-mil och stafett att se fram mot!

Annars har jag under dagen spytt galla och sammanfattat allt som är dåligt med detta OS. Inte då våra svenska insatser förståss, men arrangörsmissar och produktionsmissar. Tv producenter som väljer att visa märkliga bilder på allt annat än det som är intressant, banor som är livsfarliga. På längden och tvären. Rodelbanan som först kräver ett liv och sen händer det nästan igen. 8 personer till skadade idag i samma bana, skandal vill jag påstå. Sen har vi startmissen x 2 i jaktstarten i skidskytte. Först för damerna och sen för herrarna. Och för att inte tala om den värdelösa grafiken i skidskyttet. Jag ger ingen hyllning till OS arrangörerna i Vancouver som ni kanske förstår. Få se vad mer som kan gå fel.

Kalla, Ferry, Pärsson, Haag, Olsson och Hellner - G R Y M M A ! ! !

Ibland är det kul å vara svensk!

Pussar/T

Kommentarer
Postat av: Fia

De svenska kommentatorerna.... suck, jag blir bara irri...

2010-02-21 @ 21:39:24
URL: http://www.fiasfinafunderingar.blogspot.com

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0