partey

Har hästvakt idag så jag kan koncentrera mig på förberedelser inför kvällens festligheter. Min kära far blir ju 60 och det blir stor baluns här hemma hos oss. I torsdags så anlände min bror Jon och hans fru Lis. Den överraskningen värmde i fadershjärtat! Igår var vi ut på 1906 och åt en kalasmiddag, blev serverade av självaste Lisa som står i stallet. Eller det är ju hennes häst som står där såklart :)

Det får bli en kort uppdatering, måste hinna med att städa så jag törs släppa in alla människor i huset utan att skämmas. Dessutom ska jag försöka sanera lite hundhår, det kommer ju en allergiker deluxe som stavas bror. Synd att alla är så sabla allergiska, jag skulle så gärna vilja visa Charmeur tex men det går mindre bra. I somras trotsade pappa och Jon rinniga ögon och kom till stallet för att kolla på min hoppträning. De snörvlade ikapp och hade igenbommade grisögon båda två så det var nog enda gången skulle jag tro.
TUR att jag inte har dess problem för vad skulle jag vara utan hund och häst?? Visst, jag har inte haft egen häst så länge men tänk om jag inte hade kunnat ha Lillan heller, huja hemska tanke. Stallet är min energikälla oavsett om min egen eller någon annans häst står där. Så är det bara.

Partyhatten på!!!
/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0