sinuskurva

Något hormonstinn tycker jag. Upp och ner går det hela tiden, åtminstånde om man läser min blogg. I lördags var jag ARG, måndag, tisdag var jag GLAD idag vet jag inte ännu, har inte känt efter så noga.

Det goda humöret i dagarna två berodde på min häst såklart. Han brukar påverka mig ganska mycket. Måndagen fick mig att jubla då vi hade ett verkligt förlösande dressyr pass. Gudars så fin och duktig han var med tanke på hur vi haft det innan. Musklerna börjar hitta tillbaka och för första gången på länge fick vi till en bärig galopp i båda varven. Yeey!
Igår hade vi körlektion för Katrine och det gick så bra så. Duktiga killen, så om allt går som andra vill så blir det väl tävlingsbanan nästa?? Usch och fy säger tävlingsnerverna. Puttar undan såna tankar för jag känner redan en klump i magen byggas upp.

Håller på och städar lite här hemma inför helgen. Längtar till imorgon fastän jag jobbar och ändå inte har ut något utav det. Fredag kommer att bli kul, likaså lördag. Mm allt som allt en bra vecka det här. Lördag blir det ingen melodifestival och det är väl för väl. Så kan mitt goda humör få fortsätta.

Hugs n´kisses

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Hehe du vet jag får ju ha vanliga kläder på min nuförtiden, inte bara blåställ. ;0). Vad ska ni göra för roligt i helgen, då du tom skippar mello ?? KRAM.

2010-02-11 @ 14:50:33
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0