theres börjar scrappa

Tjo, nu är det mycket bättre i toppen på kroppen. Längtar till på söndag då det blir sovmorgon, imorgon är det en tidig morgon igen, då är det utsläpp av hästar klockan 6. Ridtur på heden hoppas jag det blir också. Daniel ska iväg och ha ihjäl sig i skidspåret i Luleå. Kronanloppet(?), 40 km, sjukt jobbigt så jag kan sitta här hemma och plågas mentalt. I soffan.
Trodde väl inte jag skulle säga detta men nu känns det som att jag längtar tills Willys slår upp portarna i slutet av månaden för det nya schemat, anpassat till just det, har börjat. Plågsamt stressigt att jobba på coop just nu. Men som sagt är det nog övergående. Det blev lite tok eftersom vi då är anpassade till mindre försäljning när vi istället har ökat då lilla ica supermarket har slagit igen.

Var in på Riima och fyndade idag efter jobbet. Tänkte scrapbooka ett presentkort till far min, har aldrig gjort det förr och det kommer förmodligen inte hända så ofta i framtiden heller men jag förstår verkligen att det är en så stor och populär grej. Finns ju sjukt mycket roligt att pyssla och knåpa med, fast det måste vara en dyr hobby.
Lila papper med prickar, grått slätt papper och blå-gröna fjärilar hamnade i min rosa påse idag iaf. Så har jag då lite helgpyssel att se fram mot!

/T


Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0