valsnopp

Men helskotta vad besviken jag är på min favvo tillställning. Bottennapp i år. Tur att Dolphen har kommit hem och räddar lite grann. Måns och Christine är till och med sämre än Petra Mede var förra året och DET är inte ett bra betyg. Sämpråttor. Hela min vinter och vår 2010 är nu förstörd.
Kanske hårt att bestämma sig för det men som ni vet så gillar jag melodifestivalen och lite sorg blir det när det inte går att se programmet utan att må illa.

Var in en sväng på Facebook tidigare (händer inte allt för ofta) och fick reda på att om jag var en häst skulle jag heta Bellamie och vara en spotted saddle horse. Wow inte illa, tror att jag är en dressyr prinsessa, aningens svårflörtad och extremt egensinnig!!

Kan få bli en stämningshöjare i sängen nu istället. Hur lät det där?? :/ True blood blir det med andra ord.

Kram/T

Kommentarer
Postat av: Fia

Nääää du är inte bitter alls ;)

2010-02-07 @ 21:55:19
URL: http://www.fiasfinafunderingar.blogspot.com

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0