enformigt

Varit på jobbet EN dag denna vecka och det var igår, resten av dagarna har det varit fackligt hit och dit. Konferens, styrelsemöte och mbl... Idag är det fortsättning på skid SM på Vallsberget och vi har fribiljetter. Tyvärr så är Daniel sjuk och det är fortfarande ovisst om vi åker dit, det kan bli att kolla på TV:n också. Vi får se.
Charmeur ska få sig en genomkörare med Maria idag, eller blir det tvärtom? Det kändes för tragiskt när jag efter veckans ridlektion, som inte alls var jobbig på något sätt, hade lite träningsvärk. Det spruckna fingret går mig på nerverna. Det går ganska bra att tömköra så jag satsar på det men det är ju rätt enformigt att bara göra samma sak dag efter dag.

Dags att sluta tycka synd om och ta ut Cato på prommenix.

Annars är jag på rätt så bra humör när jag tänker efter!

Puss/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0