Gott Nytt År!!!

Ett helt nytt år att se fram emot. Bli äldre och visare :=)
Jag har haft ett lugnt och fridfullt nyårsfirande hemmavid. God mat och goda vänner. Kan inte bli bättre enligt mig. Cato har tagit fyrverkerismällandet med ganska ro. Lite orolig men inte alls som tidigare. Skönt, det är det jobbigaste med nyår och ha en raketrädd hund. Många blir förvånade eftersom han är en jakthund som inte är skottberörd men ja, det är inte samma sak helt enkelt.

Höjdpunkter under kvällen var:
Maten
Teorilektion i ridvägar med Daniel
Jag, Tesa, tog min första seger i Buzz Tv quizz


Några bilder från bordet. Tog inget på huvudrätten som var det bästa. Sagolikt god rådjurstek á la Fia. Bra samarbete oss emellan. Hon förberedde med marinering av kött och jag tillagade efter muntliga instruktioner. Lyckat resultat!

 

 

Inget nyår utan bubbel!

 

Gott slut mina vänner!

Kram och puss/T (the Buzz queen)



Kommentarer
Postat av: Jenny.

Haha klart di får komma !! =0). robban ska bara bli lite rikare först. ;0).

2010-01-04 @ 17:16:37
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: LYDIA

Är du möjligtvis ute efter en ny, vårinspirerad bloggdesign? Lucky you, för jag lottar ut en sådan hos mej! Bara att kommentera inlägget (som jag länkar) enligt beskrivningarna :) Åsså hoppas på turen såklart ;)



http://lydiajosefine.blogg.se/2010/january/tavling.html

2010-01-04 @ 22:58:10
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0