hajk

Nu har vi i stort sett packat klart inför fjälltur. Det blir en 5 dagars vandring i Sarek, underbart ska det bli! Åker tidigt imorgon för att hinna med båten från Ritsem, den har inte så värst gott om avgångar så det gäller att passa tiden :) Det enda som är kvar nu är att smörja in kängorna så dom står emot lite väta, annars är det som klart.
Cato följer såklart med men hästen får stanna hemma.
Tur att jag har fina vänner som hjälper mig med honom. Maria och Ida fixar det. Bra att det finns folk jag litar på, annars hade jag nog aldrig åkt någonstanns. Tänk vilket tråkigt liv.

Hoppas på bra väder så det går att fota lite. Och så jag slipper bli blöt och frysa förstås!

Ingen mobiltäckning i vildmarken, ni måste klara er helt enkelt!
Puss, puss
/T

Kommentarer
Postat av: Julia :)

Rösta på mina ovanliga och snygga höstskor? :)



http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=LJGzSr63sekOfliSOlneP60k1dGmO2ja0oPRTJJ0lsOGRuYfTA8j#shoeGallery

2010-08-02 @ 16:49:10
URL: http://julia-nygren.blogspot.com

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0