only for you

För Marias skull!!

Charmeur är igång igen, vi håller på som bäst att träna upp kondition och muskler. Förhoppningsvis ska han kunna få hoppa med S snart också. Tävlingssäsongen är typ nerlagd, vi satsar på att komma igen nästa år istället. Nu i helgen som var for jag och Daniel på Villvattskampen, den tredje tävlingen i lagserien. Vi åkte som åskådare utan häst och det var en upplevelse vill jag lova. Det mest spektakulära var nog Fredrik Persson som var där med sitt fyrspann av fransk börd. Mäktigt!!

Kolla extra noga på krocken med lådan i mitten. Katrine var hinderchef på dansbanan och det var lite läsktigt att se. Hela lådan med flaggstång och allt flyttade en halvmeter trots att den var fastskruvad i golvet...

 

 

 

 

Tänk att jag och Charmeur ska ge oss på detta nästa år. Herregud jag blev så nervös! Daniel dock kände sig taggad.

 

Kram/T


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack Tack :))

2010-07-13 @ 12:32:14
URL: http://oppabergasa.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0