ne jag vill inte dö helst

Jag hade en förfärlig dröm inatt, eller förmodligen fram mot morgonkvisten. Svårt att beskriva med ord utan att få gestikulera och visa med hela kroppen men jag gör ett försök. Det blir en mycket förenklad variant.
Egentligen är det väl mest känslan jag vill förmedla, alla har väl drömt att man håller på att dö antar jag men jag har aldrig haft just den här känslan förr.

Jag befann mig i en stad, vilken som helst, och det kom farandes en brand som var mycket speciell. Det brann i två fåror med svart emellan och kom mot huset där jag var med en rasande fart. Som altid i drömmar så vet man vad som gäller och denna gång var det helt enkelt så att jag skulle inte komma undan, det var bara att sitta och vänta på att brinna upp... Hästarna brann inne och hela staden förkolnades eftersom.
Precis som jag satt med den värsta dödsångesten och kände värmen stiga så vänder elden. Två sekunder till och jag hade varit stekt. Jag grät inte, blev inte svettig och skakade utan bara helt och hållet livrädd och paralyserad. Är det så jag skulle reagera i en sån situation på riktigt?

Helt fruktansvärt! Behöver jag säga lättnaden jag kände av att vakna sedan?

hurvas

/T


Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0