sommartid

Har våndats över idag hela veckan. Sommartid från inatt och gissa när jag börjar jobba? Tur att vi ställde om alla klockor igår, missade en nämligen mobilklockan och det var hemskt att se vad den var egentligen. Huga kvart över fyra på morgonen är alldeles för tidigt. Åtminstånde för mig.
Vaknade flera gånger inatt och klockan 03.00 nya tiden, då var jag säker på en försovning. Jag vaknade med ett ryck-kolla klockan-var säker på att det varit strömavbrott och klockan hade stannat. Huja så i nattmössan man kan vara.

Jaja, nu ska jag åka till jobbet iaf. Frågan är om jag någonsin blir människa idag. Känns inte lovande.

Ha en bra söndag!
/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0