matpiller

Samma snöiga skit idag. Det blåser och driver snö från alla håll, måtte det ta slut snart!
Dagens upplägg är att så snart som möjligt skotta mig ut och åka till stallet. Ridning blir det idag. Sen hem och ut med vovve, duscha, jobba och sova.
Egentligen borde en städrajd klämmas in men jag misstänker att tiden inte räcker till för det. Cato har börjat lösa vinterpäls så golvet är mjukt och varmt att gå på. Vänder det till något positivt!

Märks det vad jag glömde för livsviktigt i min dagsplanering? Lunch såklart. Vet ni hur många gånger jag önskat mig ett piller som går att ta istället för mat. Ett som innehåller allt plus tar bort hungern. Då kan man äta vanlig mat kanske två gånger i veckan och njuta av den. Det hade verkligen varit något för mig. Jag gillar mat men det tar för mycket tid, både att hitta på, laga och äta. Plus städa bort efteråt.
Uppfinn ett piller och jag betalar dyra pengar!

Puss/T

Kommentarer
Postat av: Linda Olofsson

Hejhej!



Hur är det med dig?

Hoppas du får en bra onsdag.



Kram /Linda Olofsson

2010-03-03 @ 10:43:17
URL: http://duimittliv.blogg.se/
Postat av: Fia

DU.... appropå dagens inlägg har du tänkt på att du kanske skulle varva ner lite... bara en tanke :)

2010-03-03 @ 16:18:37
URL: http://www.fiasfinafunderingar.blogspot.com

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0