detta fält måste fyllas i MEN FÖR I F-N

Inte så ofta inloggad här. Det händer mycket men jag vet inte så mycket om så mycket. Har kikat på Efter tio på fyran och blev kär i en hatt. Åker till Uppsala på torsdag för att byta bil, skulle vilja gå på stan och shoppa lite kläder på fredag men jag vet inte.
Verkar som att de flesta bloggare har obegränsat med pengar? Nya kläder och accesoarer jäklat vareviga dag och jag har inte satt min fot i stan på månader. Med undantag för när jag letade stuff till körtävlingen, men då var jag endast in på hästaffären och ingen annanstans.

Måste dockl iväg och köpa hundmat. Det räcker inte ens den här dagen.

Jo och så är jag hungrig men vad ska jag äta då? Blä-dag

/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0