borta bra men hemma BÄST

Men jå

Budapest var mycket bra. Men det är historia nu för alldeles nyss kom jag hem och landade (har varit hem och hämtat Cato och varit till stallet). Jag och Ida har varit iväg på Sthlm horseshow i helgen och det var en upplevelse minsann. Helt fantastiskt roligt! Blev tårögd mer än en gång.
Får bli ett utförligare inlägg om den när jag har lite mer ork i kroppen men en jag kan avslöja att det blir en blandning av skräckfyllda upplevelser i underjorden, ofattbar trötthet, underbara hästar och ryttare, superinspirerande clinicer, fyrspann med plattan i mattan, hört på bussen, snökaos, galet impuls shoppande...

Spännande eller vad? Vi hörs!

/T

Kommentarer
Postat av: Ida

Jääääh, ser fram emot det du kommer att skriva, jag har inte ens orkat smälta allt ännu. Nu ska jag sooova <3 puss gumman, du är bäzt

2010-11-29 @ 22:43:08
URL: http://nogg.se

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0