redhead

Sjukt trött i kroppen idag och jag har inte ens gjort det jobbiga än. Har lektion senare ikväll och det brukar vara smått tungt för musklerna. Har klippt och färgat håret på morgonen, det var planerat men ås vips blev ögonbrynen fixade också. Lite plock och färg, premiär i livet för mig!
Var lite less på håret men visste inte riktigt vad jag ville förutom att inte ändra frisyren. Det blev en röd färg och nöjd med resultatet nanting.

 

Färgen syns ju inte ens men vad kan man vänta sig från en webcam? Brynen är lite väl mörka än men det ska visst ge sig när färgen i huden har släppt.

Nå då ska jag snart bege mig till min pålle. Lika bra att fixa klart hö och mockning innan så kommer jag hem i någotsånär lagom tid ikväll. Men gud jag  håller på att gäspa ihjäl mig. Hade det inte varit för lektionen ikväll så hade det inte blivit ridning för mig. Fryser gör jag också. Brrr

Zzzzzz /T


Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0