freaked out

Helt plötsligt så vaknar jag av ett glatt sms som gav energi. Men den dalade snabbt med göromålen som kom med det. Det snöar och jag har inte planerat in snö idag. Alla bilar och transporten har sommardäck, det går inte alls. Charmeur ska ju iväg och tävla på Grans ikväll och han får inte åka odubbat, nej nej.

Jag har en snäll pappa som kommer och hjälper mig. Tur det men stressen vill inte lägga sig ändå. Vilken dag, huja. Nu är det ju inte så att jag inte kan byta däck, för det brukar vara mitt jobb men vad som bekymrar mig är transporten. Den har jag inte bytt på någon gång och tänk om jag inte får loss bultarna så står jag där med en halvbytt kärra.

Ååå jag hade dagen planerad så bra och jag skulle glädjas och njuta av kvällen och så blev det såhär... Nu har ju inte kvällen kommit än och det kanske hinner ändras i stressnivå till dess men just nu är det skit. Bajs. Blä.

/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0