inte fullt så panikslagen

Jo jag har lugnat ner mig sen sist! Däcken på bilen är bytta, och även på hästtransporten så jag kan slappna av nu och låta snön falla bäst den vill. Idag är det dock plusgrader så den snön och isen som ligger nu är nog borta i morgon eller övermorgon ändå.
Det var en hektisk vecka med många måsten men nu är den över och summerar jag intryck och upplevelser så är jag rätt nöjd ändå. Torsdagen började ju inte så bra men slutade desto bättre. Min hästskötare och Charmeur som ställde upp i sin första hopptävling, på Grans, gick och vann hela klabbet. Mest imponerande var omhoppningen där dom hade klart snyggast och bäst svängar. Syntes att övning ger färdighet! Blå/gul rosett nr 1 :D

Igår lördag var det födelsedagsfest hos Maria, en mycket trevlig tillställning med utgång mot kvällen. Helt otippat stod jag, Daniel, Ida, Danne, Sussi, Tobbe och Maria (inte otippat) på dansgolvet och gjorde liv i 90-tals klassikern isborren. Eller, hur var det egentligen?! Väldigt roligt var det hur som helst. Och som två glada pensionärer så hämtade vi ut våra jackor kring halv ett och strosade hemmåt mot Klubbgärdet jag och Daniel. Trötta men lyckliga!

Dagen har spenderats först i stallet med hela gänget för lite möte och sedan i soffan med hund och mjuk kudde.Härligt!

 

Inte länge kvar till snösäsongen

 

Puss/T


Kommentarer
Postat av: Maria

Va, vadå jag inte otippat :P?!

KRAM!

2010-10-18 @ 20:40:55
URL: http://www.oppabergasa,blogg.se

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0