lite häst, lite politik

Med tvåveckors intrevaller eller vad? Nåja sen sist, dvs hästar fortfarande på bete så har dom nu flyttat hem till stallet. Det gick undan där när det visade sig att vi hade oinbjudna gäster i hagen på kvällstid, inte det bästa sällskapet kändes det som.

 

på språng med en grymt sur häst, men fin vagn och söt hund är alltid något att glädja sig åt

Sen har jag hunnit med att jobba ytterst lite innan oturen knackade på. Jag som sparar och gnetar det jag kan för att ha lite penky i stockholm mot slutet av november och vad händer? Vänster axel ger upp och vill inte sitta i kassan, damn vad irriterad och frustrerad jag blir. Så sjukskriven för tillfället, dock har jag kunnat göra lite nytta i veckan. Handels har uppsökeri i veckan och det har jag jobbat istället. Gick i Luleå igår och Piteå idag, hann med att besöka 23 arbetsplatser idag och ett gäng medlemmar, roligt!! På fredag ska jag också gå, eventuellt själv då eftersom det är ont om engagemang tyvärr.

Snart är det val, jag är jäkligt spänd och nervös över hur det ska gå. Ingen hemlighet vilken sida jag står på. RÖD ut i fingerspetsarna, synd bara att röd/gröna blocket syns och hörs lite, men det är klart det blir svårare att nå ut i media där 80% ägas av borgare...

 

Uppmaning till er som vill se en förändring i det Kalla Sverige, gå och rösta!!!

senast söndag 19/9 kl 20.00, men varför inte göra det redan idag?

 

Mycket fackligt för mig just nu, gillas! Imorgon ska jag till Luleå och träffa andra ordföringar inom kooperationen. Det brukar vara givande, bra att dela åsikter och bolla idéer.

 

Jo just, otur nr 2, natten mot måndag plågades min mage av matförgiftning. Aldrig haft något sånt tidigare, magsjuka kanske två gånger i livet, max. Vilket h-vete, smärta, illamående, frossa, uttorkning... Det var synd om mig. Jättesynd verkligen. Jag vet precis vart jag inte kommer att äta nån fler gång. Skriver inte företagets namn här eftersom det är en väldigt allvarlig anklagelse som jag inte heller har bevis för. Men efter att ha somnat på badrumsgolvet, totalt utmattad, så känns det som att mitt förtroende är på noll.

 

Well, well kära ni. knappa kvarten till Idol audition, tror det är från Luleå idag.

pussokram

/T

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Nu har de släppt bilderna på hösten och vinterns kollektion från Eskadron.

http://reitsport.blogg.se/images/2010/eskadron0011_106280632.jpg

http://reitsport.blogg.se/images/2010/eskadron0012_106280768.jpg



Tänkte på dig, det skall visst finnas i lila också :P

2010-09-15 @ 16:23:52
Postat av: T

Hohooo, snyggt!!! Det är det som finns i tysk-katalogen jag pratade om. Tar med den till stallet, kanske på lördag. Kanske man ska passa på medans euron är svag, hehe ;)

2010-09-15 @ 19:46:23
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Postat av: Ida

yäääh :P

2010-09-16 @ 08:27:10
Postat av: Jenny.

Kan du inte skriva vad det är för sorts mat. Man blir ju lite nervös !!

2010-09-17 @ 21:54:53
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0