juldagen 2012

Julafton är över för detta år. Det var en bra dag utan stress för min del. Skönt! Försov mig på morgonen, skulle upp kvart i åtta men lyckades sussa till klockan tio. Ändå lyckades jag rätt bra med det jag skulle få gjort. Dvs stallet och fixa sallad och efterrätt till julbordet.
 
 
Tydligen så var jag snäll även detta år för min pakethög blev större än jag trodde. Tror iofs alltid att jag inte ska få några paket, varför skulle jag det för? En vinterjacka, ullvantar, smycken och pengar till IKEA trippen som är planerad till morgondagen. Supernöjd och tycker som vanligt att det var alldeles för mycket.
En dag kvar av min julledighet och som sagt blir det ikea imorgon och sen efter det julmiddag hos svärfar, blir kanon det.
Få verkar vara intresserad av pizza till middag på juldagen så därför har jag kuskat runt i ca en timma för att hitta en pizzeria som faktiskt hade ugnen igång idag. Tillslut hittade jag en och visst blev det pizza. Inte så god men dock pizza. Annars har dagen jäst på i sakta mak, lite pyssel med att fylla upp ved inne, skottat och städat bort julklappar och kartonger. Även om vi inte hade julen hemma så blir det alltid en massa prylar man kommer hem med i påsar och så som kan bli liggandes i väntan på en egen plats.
 
En av Catos veterinärer har skrivit ett fint inlägg om Catos olycka. Läs och gråt! Det har jag gjort.
 
God jul på er!!
 
/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0