är detta slutet??

Var just på en promenad med Cato. Blir så ledsen när jag tänker att det kan vara en av de sista jag tar med honom. Det håller som bäst på att sjunka in hos mig att måndag snart är här och allt kan vara över då... Innan operationen ska vi röntga knät som farit illa av att inte belastas. Förhoppningsvis är det inget dåligt i det men OM det är det så kommer inte Cato att få vakna upp efter röntgen så det känns otroligt tungt att åka till Gammelstan om två dagar.

Lillen gick inte i vattnet varken onsdag eller torsdag. På onsdagen fick han starka smärtstillande piller (tradolan) som inte hjälpte överhuvudtaget så på torsdagen fick han en rejäl omgång akupunktur med ström. Det har hjälp lite, han har fortfarande väldigt ont men det tog nog udden av smärtan och han är rätt "glad" nu i alla fall.
Det går rätt bra att berätta för folk om vad som kan hända på måndag så länge jag bara säger orden utan att fundera över innebörden. När jag däremot tänker på vad det egentligen betyder så kommer tårarna. Min älskade vän, det får inte vara över. Inte nu.

Jag älskar dig så mycket



/T

Kommentarer
Postat av: Denise

Det stockar sig i halsen när jag läser om Cato. Hoppas verkligen att plåtarna ser bra ut och att operationen lyckas! Säg till om du vill ha hjälp i stallet. Kram

2012-03-04 @ 00:16:29
URL: http://www.pudelpojkar.se
Postat av: Jenny.

Sitter här o bölar, fina fina Cato. Han förtjänar ett så mkt bättre öde. Vi håller alla tummar o tassar vi har att han får följa med hem på måndag.

Kram.

2012-03-04 @ 08:14:13
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0