renovering i långsam takt

Äntligen händer det! Imorgon kör jag igång med tapeter, vi har ju levt utan tapeter i snart ett år så det kommer att kännas bra efter helgen. Ledig från jobbet, TK har hand och prinsen och jag fokuserar på att klistra på väggarna. Yes gånger tio!
 
D har varit hemma torsdag fredag i veckan och målat innertaken i kök och matrum. Vitt, ljust, fräscht. Då kör vi då. Ska försöka komma ihåg att fota före och efter. Lite synd dock att alla tapeter inte kommit så nu är det bara den vita randiga som kommer upp. Den andra är mycket roligare med färg. Om jag inte minns fel så var det djur på den, en kanin och kanske en palm och nåt mer. Brunt, rosa och orange finns i den. Det var så länge sen vi bestämde oss så jag har glömt.
 
Godnatt då!
 
/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0