dumma mig

Dumma mamma gav Cato en stöt idag :( Han var inne i hästhagen med Daniel och skulle få komma ut. Eftersom det bara ligger ström på den övre tråden så fick han kila under, bara synd att jag hade hängt handtaget till undertråden på övertråden. Således var det ström i alla trådar och stackarn fick sig en rejäl kyss.
 
Synd bara att han inte fattar vad det är som ger detta obehag. Sist det hände var för 6-7 år sedan och då trodde han att det var hästen som var ond. Sitter fortfarande i att hästar är farliga. Den här gången tror jag dock att han misstänkte mig även om han förlät mig på direkten tack o lov! Liten bäbisCato hjärtat!
 
 
/T
 
 

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0