fru fortuna

I juni svarade jag på några frågor på Royal Canins hemsida och var samtidigt med i en tävling om en årsförbrukning kattmat. Heja heja för vilken turgumma jag är. Förra veckan kom ett mail där det står Grattis du är en av tio vinnare!! Inget skämt alls för några dagar senare damp det ner kuponger på 30(!) kg kattmat. Fet och rund ska han bli minsann. Tack och bock Royal Canin!
 
här skulle det komma en bild på kisse men det vill sig inte alls idag
 
I lördags fick jag hämtning på jobbet och vi åkte direkt till Fagerheden tillsammans med några vänner. Catos premiärjakt för året. Det var en otroligt fin em/kväll, helt dött på fågel men hunden och människorna hade en mycket bra dag ändå. Grillade fläskfilé över elden, avnjöt den med sommarsallad och potatissallad- himmelskt. Avslut sedan med kaffe ochkladdkaka hemma hos oss. Superhelg med andra ord.
 
/T
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ibland har man tur.

2015-05-25 @ 17:58:35
URL: http://bondmoranpaudden.blogg.se

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0