Dags att deklarera

Mmhm jojo, jag har just signerat min deklaration på skatteverkets hemsida och jösses vad glad jag blir den dagen då skatten kommer på mitt konto. Hade jag kunnat räkna ut egentligen för har man stått och ägt och betalat för två hus i nästan ett halvår så blir det lite tillbaka på boräntan.
Har i övrigt suttit med min budget och försökt få till den. Förra månadens stämde bra. Nästa mål blir väl att tjäna så bra att jag kan ha en nöjen/kläder/smink post på låt säga tiotusen kronor... Ett önsketänkande som aldrig kommer att slå in tyvärr.
 
Mål för framtiden: Sluta svära (eller dra ner på), det kommer så många fula ord ur min mun så jag blir alldeles mörkrädd.

Pussipuss

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0