fyra kråkor av fem möjliga

Ha ha vad roligt jag har haft det ikväll! Jag har skrattat från hjärtat till alla utom Petra Mede. Jag gav henne några sympatiskratt för att jag tyckte synd om henne. Jag är inget fan av henne och det märktes hur stämningen skönk när hon kom på scen. Det kan vara så att hon behöver några år på nacken för att bli säker i rollen, eller så är det helt enkelt så att hon inte ska köra stand-up.
Peter Wahlbeck, Henrik Schyffert, David Batra, Johan Glans och Johan Rheborg var då hur bra som helst. Gissa vem jag glömde nämna? Lennie Norman. Han var ganska kul han med men att jag glömde bort honom det säger endel. Han pratade dock lite om alla höjdare med miljonlöner som ska ha bonus för att göra ett bra jobb och det gav honom PLUS i kanten.
Betyg 4 kråkor, på hela föreställningen.

Kommer förmodligen inte att uppdatera imorgon innan vi åker och sen så har jag ingen dator förrns jag kommer hem igen på söndag. Alltså, no blog ´til next week!

Ses om länge! Sköt om er!

Pussar /T


Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0