Gossip i stora lass

Ibland slutar man inte förvånas över vad folk skvallrar. Helt otroligt att vissa bara måste veta precis allt om alla. Nåja, jag håller då tjäft tills jag vet att det är ok med personen i fråga.
Det var en liten reflektion som kom efter dagen som gått.
Rätt nyligen hemkommen från jobbet. Där var det löningshelgsrush så jag vet att jag lever. Jobbar även lör-sön-mån och sen kommer jag inte ihåg om jag jobbar tisdag eller är ledig. Om jag är ledig så betyder det att jag inte jobbar förrän måndagen därpå. Onsdag är bortbytt till förmån för Big Comedy 2009 på Kulturens hus i Luleå. Sen så blev det semester på torsdag eftersom det blev en sån hastigt påkommen resa till Norge.
Känns som att jag inte jobbar nånting och ändå får lön. Det är rätt så nice i alla fall.

Puss och godnatt! Nu fortsätter Singing bee tror jag

/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0