Hjärnspöken, visst finns dom?

Igår var även den stora shoppingdagen. Vi handlade bland annat utemöbler på Mio som var riktigt fina. Det blev inte nå plastrotting omän det är snyggt. Dom var inte så sköna att sitta i och det är ändå ganska praktiskt att ha positionsstolar. Det blev rena brakfyndet, 4000kr för ett bord, 6 stolar och ett parasoll !!! Självklart fick det också följa med en sk frysbox att förvara dynorna i. Alltsammans i mörkgrå nyans. Glasskivan på bordet kändes klockren, iofs så lär vi få putsa ganska mycket men den håller sig ändå fräsch motför plast.
Nu återstår det att finna en kolgrill som är rektangulär och stor. Ungefär som en gasolgrill fast med kol istället. Tips på vart man kan finna en sån? Lite blommor till rabatten på framsidan är också beställda. Kommer förhoppningsvis i början av maj !?
Första solariesolningen är avklarad idag. Det är ganska skönt att ligga där och bli varm men jag blir lite klaustrofobisk. Lyssnar på alla konstiga ljud, tänker att det kanske börjar brinna, eller att någon kommer in. Har jag låst dörren. Tänk om glasskivan går sönder och jag rasar ner i lysrören. Ja såna saker rör sig i min hjärna under dom tjugo minuterna. Attans för hjärnspöken.

Blä sa den lede och så var det återigen dags att plocka fram dammsugaren. Grr och morr. Varje dag är det sandigt så jag kräks. Sopa gatorna nån gång då. Gärna nu!

Kram /Theres

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag har en plan för Torsdag, jag är ledig är du ledig ?



Hjärnspöken finns!, varje gång jag går över en planka över något dike tror ju jag att jag ska ramla ändå till Kina :)

2009-04-20 @ 08:07:58
URL: http://fiasfunderingar.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0