REA fynd

Igår var det Diesels födelsedag och jag berättade att jag alltid glömmer bort Catos. Samma i år igen för hör och häpna, lillkillen är ju fyra år gammal sen i onsdags. Alltså den 8 april. Det betyder också att det är snart fyra år sedan vi tog bort Eddie och hemskarns att jag saknar honom fortfarande. Fina lilla Eddi-peddi *snyft*
Nästa vår kan jag tänka mig att det blir en valp i huset för då är Cato halvvägs till pension och det tar ju ett tag att träna upp en ny jaktkamrat. Lite nervöst känns det för tänk om det blir ett vilddjur och inte alls som Cato, jag kanske inte har nån del i att C är som han är. Det var kanske bara tur och i såna fall kan det bli jobbigt med nästa hund. Äsch, det kommer att gå så fint så. Skulle dock vilja välja ut en kennel i god tid denna gång och kanske få följa med kullen hela vägen. C var ju faktiskt ett 15 veckors REA fynd. Förmodligen det dyraste och bästa rea fyndet någonsin !!

Idag är det en så där läskigt blå himmel som bara skriker åt mig att: Gå ut! Gå ut! Så ja det ska jag göra. Ut och gå, igår blev det en timme och femtio minuter. Samma idag möjligen?

Solpussar /Theres

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0