Roligt eller tråkigt?

Rätt så glad eftersom jag ringde i hopp om att få en klipptid innan resan. Idag klockan 13.30 var mer än jag hoppades på. Härligt för nu börjar luggen vara grymt svårfixad. I samband med frisör besök så ska jag ordna allt det andra jag har på min lista, och har haft ett bra tag. Kommer mig inte för att fixa det bara. Det är ju mest tråkiga saker som är dyra men tråkiga att betala. Kanske inte borde skriva men tråkiga utan egentligen och är tråkiga. Vissa saker är ju dock roligare än andra att betala för. Kläder och smink till exempel hör ju till det lite roligare slaget.

Måste göra en större matshoppingrunda också. Är det ett ord? Kylen är i stort sett tom och så även skafferiet, har lyckats knåpa ihop middag två dagar i rad nu på ingenting men snart går inte det heller.

Ska sola ikväll med trots att det är farligt. Vad tycker ni om 18 årsgräns på solarier? Själv har jag inte bestämt mig för vart jag står i frågan ännu...

Adjöss för nu/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0