1 april funderingar

Har en massa saker som jag skulle kika på på internet men jag glömmer bort det hela tiden. Är in på mina vanliga bloggar och skriver lite själv och sen så har jag tappat vad det var jag skulle kolla som var så viktigt.
Klurade ett tag på hur jag skulle göra ett lur men jag kom inte på nåt bra, tänkte på tex att jag ska köpa häst eller är gravid eller nåt men speciellt den sista är ju farlig att yttra sig om. Jag är ju i rätt ålder, har ett stadigt förhållande och hus, hund, jobb och allt sånt. Folk bara går och väntar och spanar på magen så jag blir alldeles förbannad. Ett aprilskämt om en sån sak skulle kunna skapa många spekulationer.
Uppmaning till nyfikna skvallertackor: Mind your own business, ok !!

När jag ändå är inne på skvaller så kan jag berätta att det finns inget värre än folk som är så jävla brydd i hur andra ser ut. Då speciellt yngre tjejer/kvinnor. Att stå och kommentera hur en människa tidigare varit så smal och fin och nu är så tjock. Vad är det? Vad vet du om hur hon mår idag. Kanske hundra gånger bättre än i sitt tidigare "smala" liv... Håll inne med såna kommentarer i närheten av mig för jag blir bara sjukt irriterad.
Ibland kanske det är bättre att väga några kilo för mycket och må bra psykiskt än att vara anorektisk och aldrig känna sig nöjd med spegelbilden. Vad säger ni ?

Men what the h, nu skiter jag i det här. Har ni gått på några bra lur idag då? Berätta så jag kan få skratta lite.

PussKram/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0