Tack för blomman! Var är miljonen???

Mmm det blev en tur ner på stan med mamsen. For in på coop och trodde att jag skulle parkera där... Heh nyinvigning och allt. Folk var som tokig så jag for och ställde mig och betalade istället. Märk väl att jag inte tog personalparkeringen för jo jag tänkte på mina arbetskamrater som vill ha en plats att stå på när dom jobbar!!
Drack kaffe och åt en wrap med räkor och parmesan på Wayne´s i Gallerian, mums. Handlade presenten och var i på systemet (tydligen D också så nuhar vi ett stort lager!!). Där roade jag förövrigt personalen med mitt vanliga Theres-filosoferar-och-funderar-högt sätt. Svårt att återge men det handlade om handikappskylten som satt vid kassan och jag som trodde att jag inte fick gå i den kassan för att jag kunde gå... Daaah. Blondin ut i fingrarna. Men jag klurade ut själv vad som menades. Det roliga var väl hur jag som vanligt kan stå och prata med mig själv högt och dividera om vad saker kan betyda, utan en tanke på att alla runtom hör.
Menmen jag bjuder på det!

Sen for jag vidare på Coopan och körde på med samma disträa stil. Fast det vet ju alla att man får bäst svar av sig själv. Alltså idag som skulle gå i shoppingens tecken blev det knappt någe av. Ingen shopping till mig själv, förutom förtäring då om det räknas. Knappast tycker jag.

Blommorna kom från mäklaren för att vi sålt huset. Vilken besvikelse, jag som trodde att det skulle komma en stor maffig bukett från låt säga svenska spel. På lappen kunde det ha stått: Grattis, vi har missat att din lottorad från xx xx xx gav 100 miljoner kr i vinst ! Som plåster för att vi missat detta slänger vi med en extra miljon.
Äsch, jag bara svamlar nu men visst hade det om nått fått en att ramla av stolen?

Puss på er! /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0