Bättre och bättre

Dagens ridlektion gick mycket bättre än tidigare tycker jag. Kändes som att jag får bättre koll på mig själv för varje gång. Sen gör det inte saken värre att ha en grym instruktör till hjälp. Tusen tack Maria för att du ids hjälpa mig mig och Charmeur på rätt spår. Om du visste hur mycket värt det är!!
Lite bilder lyckades hon ta på oss också fast nu har jag inte kameran precis här så dom får komma senare.

Lite avis på henne och S som åker till Falsterbo imorgon. Men men, jag ska ju dock på 30 års fest hos finaste Fia så det blir en rolig helg här hemma också.

Pannkakan vill komma ut nu, höres

/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0