Förbereder för ångest

Ridningen gick ju lysande! Jenny är så mycket bättre än hon tror på alla sätt och vis. Tog lite bilder men dom är kvar i kameran ännu, plus att jag lägger inte upp bilder på folk utan tillåtelse. Och jag har inte frågat.
Det åskade idag igen, lite läskigt. Vi lämnade Charmeur inne och tog även in travhästarna. Dom var lite oroade av dundret. Övriga fick vara ute eftersom dom verkade rätt obrydda om ovädret.
Få se nu om älsklingen slår till med ett ridpass imorgon. Det var egentligen ett inplanerat idag men vädrets makter ni vet ;D

Hmm kom just på att jag inte vet vad jag ska ha på mig på lördag. Någonting varmt eftersom jag cyklar men också något fint, för det är ju fest. Fasen denna beslutsångest. Och såklart har jag inget fint i min garderob känns det som. Attans!

Jag vågade räkna hur länge det är kvar till semestern för mig och det är fyra veckor och tre dagar. Länge känns det som men. Till veckan får jag iaf börja jobba med Fia som mest hela tiden och det blir najs. Längtar till det! Å till semester.

Ha de!!!

(ps. kom även på att jag måste ha ångest för att fixa håret också, det borde ha klippts för läääänge sen)

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0