Skralt på banken

Skulle vilja ha lite mer pengar jag. Hela min buffert är putsväckk sen vi köpte Charmeur. Det är så mycket saker som jag varit tvungen att köpa så hälften hade varit nog. Lön idag och nästan hela är borta redan till olika konton hit och dit. Räkningskonto, gemensamt sparkonto, hästkonto och så alla autogirogrejor. Fackavgift, försäkringar mm. Och inget kvar sen förra månaden.

Det är deppigt att logga in på internet banken nu...

Vojvoj för den fattige.

Men jag ska ju inte klaga egentligen för jag har ju faktiskt min dröm i ett stall inte långt härifrån. Vem hade trott det för ett år sedan?

Puss och hej/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0