Bilder och annat

Dags för en update igen. Bättre sällan än aldrig eller hur?
Har haft den grymma huvudvärken idag så jag gjorde något som det var väldigt länge sen jag gjorde. Åt lunch i soffan framför tv:n och stannade sen kvar och låg och tittade på två avsnitt av sjukhuset. Gud så skönt det var att bara slappna av. Jag kan inte komma ihåg när jag såg ett tv program senast faktiskt (:
Sen for jag till stallet och fick sällskap av Anna, Lillans ägare, det var roligt! Och länge sen. Fick veta att Lillan gumman har blivit blockhalt bak och har boxvila för tillfället. Lilla vännen, måste fara och hälsa på henne snart <3

Anna fick den äran att ta några kort på mig och Charmeur, svårt att få det bra eftersom han var lite stel och ovillig just dagen till ära. Lägger in några av dem iaf, det får se ut som det gör helt enkelt! Om en dryg halvtimma kommer maam eller pappa och hämtar oss för att äta middag. Blir en promenad hem sen, kanske i regnet. Cato lär då bli glad hursomhelst.
Igår fick jag låna och prova att longera med ett pessoa lounge system, kanske var det lite träningsvärk efter det som orsakade dagens ovilja, det gick iaf super. Dock så började han gå med huvudet bakom lodlinjen mot slutet så jag kanske måste finjustera inspänningen på den lite.

Fundering: Hur får jag med mig hunden på uteritten utan att han honom lös? Han verkar inte fatta när jag sitter på hästen, då funkar ingen lydnad...


Funderar vart min innerskänkel är på väg egentligen??

Galopp, det är total koncentration från min sida



Söt poan

Grrr jag bara tappar yttertygeln hela tiden...

Lite mer avslappnat, men jag styr en cykel


Ganska bra att se bilder och filmer på sig själv, då ser jag alla fel och brister i ridningen och kan försöka rätta till dom. Nog med kritik till mig själv, nu blir re middag!

Kramar/T

Kommentarer
Postat av: Emma Från Vilhelmina

Va kul att det verkar gå så bra för dej och Daniel med Charmeur. Blir så glad varjegång jag läser din blogg och ser att allt verkar gå så bra.Har iaf inte fått nått pass ännu!! Men jag ligger på Hästak som sjutton! Så det är väl bara att vänta. Ha det bra.

2009-07-10 @ 20:47:23
URL: http://emmavpersson.blogg.se/
Postat av: Fia

Vi må snakkes!!! Ring moi... jag är lite internationell Many språk!

2009-07-11 @ 01:49:14

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0