Pissnissen i vitt

Det luktar piss överallt! Djagatai hade pinkat inne igår natt och vi trodde att det berodde på att han helt enkelt är van hundgård och har därmed en liten blåsa men icke. Tre gånger har han nu pinkat på soffan, och det är än inte sett om det går att få bort. Skvätt här och där runt hela huset. Fick dock ett utmärkt tillfälle när jag tog honom helt på bar gärnang, sådär precis när han tänkte att han skulle tänka. Perfekt, och än har han inte kissat nå mer men jag litar inte på jycken. Tror att han gör det av ren surhet. Livet är trist när man inte får som man vill.
Eddie gjorde så en gång när jag höll på att grooma Puzzel. I ren liska satte han sig, mitt framför ögonen på mig, och pinka på hallgolvet. Demonstrativt för att visa sitt ogillande.
Morgondagen får dom två spendera hemma medans jag jobbar, vågar då inte lämna dom här. Eller den här. Mårre kniper ju åt så jag ska inte skylla dom båda för otyg. Nu låter det som att jag hatar Djagga och det gör jag då rakt inte. Jag älskar lilla Pissnisse ändå, han är så ful fast söt.

Dagens middag blir något som jag hade som favvorätt när jag var liten. Ugnsstekt sik i gräddsås. Mums !!

Puss och kram/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0