Poker face

Tar en kik på uret och ser att hon är ju bara barnet än. Klev upp kvart över sex för att skjutsa iväg vovve på morgonpromenad med Mårre och Djaggatai. Han var trött, jag var trött... Men inte så värst nu längre. Tänker ha en halvdag i stallet och ille inte ha Cato i bakhuvudet. Så nu kan jag fara och rida och pyssla bäst jag vill utan dåligt samvete.
Om en dryg vecka ska vi förresten vara hundvakt åt ovanstående. Från fredag den 20:e till och med tisdag 24:e tror jag att det var. Mysigt med tre fina hundar i huset !!
Halkade in på en för mig ny sida med kläder, yoox.com, dom hade mycket fint och det fanns storlekar som var större än small (ända upp till 3XL) också, hurrey! En massa märkesgrejor och på sale sidan kunde man fynda till låga priser, precis som jag vill ha det.

Jobb idag till kvart över nio, jag håller på att försöka lära mig de nya tiderna och mitt egna schema. Går sådär, måste kolla hela tiden och igår ringde H och väckte mig halv åtta. I nattmössan vaknade jag av telefonen, var helt säker på att jag försovit mig. Sprang upp och letade telefonen i datarummet, ingen telefon men väl mitt schema, tog en hastig kik för att se om jag skulle vara på jobbet och nej det skulle jag inte. Vidare till köket, hittar telefonen och och svarar Hallååå? med en smått skräckslagen röst. Det känns som att just den korta sekvensen hade gjort sig bra på film, det var som att jag stod vid sidan om och tittade på mig själv i slowmotion och skrattade samtidigt som detta utspelade sig.

Well, well det har gått en stund sen frukost så nu kan jag smaka kvarterssemla. Dom sålde semlor för 12kr styck igår. Vilket klipp för att få jodens godaste semlor. Verkar dock vara stör omöjligt att få tag på semmelbullar för att meka själv. Kanske får ta och baka lite. Men bara kanske.
O yess poker face på radio, jag älskar poker face!!!!!!!!!

That´s it for now

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0