Julaftonsmorgon!

24 december och snön ligger vit, precis som den gjort i en månad ungefär iof men ändå. Mysigt och kallt har det blivit inatt. Märklgt det där att det alltid (nästan) blir kallt på julafton. Är det för att man ska banne mig frysa i sina finkläder mån tro? Har i alla fall fått ett paket på morgonen, ett par varma duntofflor, av min älskade sambo. Jag som alltid har kalla fötter!!
Bakade saffransscones till frukost och dom får bli jultradition, mycket gott var det. Fast nästa år ska jag platta till dom mer innan gräddning för dom vart lite degiga tyvärr. Men ändå goda.

Iväg och göra sig julfin nu för sen bär det av till Larssamuels först och sen Böle, slipers och hem igen.

Kom ihåg alla: Julklappspapper sorteras som kartong. I samma container som mjölkpaketen. Glöm inte naturen bara för att det är jul, ok!

Stor julkram till er alla! Puss Theres

Kommentarer
Postat av: Maria

God Jul och en stor Julkram från oss "oppa berget"!!

2008-12-24 @ 11:34:29
URL: http://oppabergasa.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0