Men se det snöar

skulle prova mitt nya lusseT nu på morgonen och det var en upplevelse. En förskräcklig upplevelse! Smakade kräks rent ut sagt, huvva så illa. Smakade knappt nå lusse men däremot lime eller nån annan citrus med besk ton. Trist var det men jag har ju mitt glöggT som är ett säkert kort!
Bestämde igår kväll att jag skulle fara på stan och inhandla en ny BH pga en sak som jag inte går in på här och så ett par strumpbyxor. Ville ha nått färgglatt ikväll med mönster och jag har bara ett par rosa just nu. Får se om jag tar mig ut, annars blir det rosa ändå.
Det var strömavbrott inatt och den kom inte tillbaka förrän klockan var 9, betydde att D:s väckarklocka med fågelkvitter inte kvittrade när klockan var halv 9 och jag fick sova, hihi NICE! Nu dax för dusch och repa min tånagel som jag nyss sparkade lös litegrann *ajajaj*

Puss /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0