Dagen efter

Jodå födelsedagen gick så bra så. Alla fick mat och åt sig mätta och det var mycket trevligt att ha hela min familj här!
Tack för alla grattis hälsningar! Både här på bloggen och in real life.

Som jag sa så började jag morgonen med en hopplektion för A och jag hade ju då publik av två superallergiker och deras fruar. Dvs far och bror, mor och Lisbet. Fick jobba hårt för jag har träningsvärk idag!! Övade på travbommar och sedan ett hinder som blev kanske 75cm? Alltså inte så högt men jag tyckte det var precis lagomt för mig.
Frammåt går det iaf mot första hoppningen då jag bara tänkte att vi ska över och glömde allt. Resultat- en stoppsträcka på 20meter, hihi. Den här gången gick det bättre och jag hade kontroll även efter hindret så det känns som bra nu tycker jag!

Tror att vi ska ta oss en härlig uteritt idag och galoppera sandstigar och bara njuta av livet och semestern. Sen får det bli en studs och travbom session i helgen. Det gör verkligen underverk för Charmeurs ryggmuskler och fotarbete. Blir nog imorgon det.

Till veckan tänker jag och Daniel dra ner till södern. Lät exotiskt eller hur?! Vi ska ta bilen ner till Uppsala, Kolmården och sen Göteborg. Blir grym det, ska styra upp med Jenny nu som ska ha hand om kusen under tiden!

Puss och hej /T


Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0