Roadtrip: the end

Mmm så har vi då kommit hem till vardagen igen. Skönt!! Fast jag har ju semester i hela tre veckor till så mycket mer kommer att hinnas med innan jobbet skriker efter mig. Vi sträckkörde hem från Göteborg igår och var hemma vid ett tiden tror jag. Sov länge imorse och det enda som vi egentligen gjort idag är att handla, hämta Cato, gosa med och rida Charmeur, laga mat och ja där tog det stopp.
Det var härligt att vara i stallet igen. Dock så har det kännts väldigt skönt att ha just Jenny som skötare på killen. Jag litar på henne både med ridning och med skötsel. Ingen omockad box, höpåsar iordninggjorda som dom ska. Dessutom vet jag att hon kollar genom och visiterar efter sår och ev skador.
Frågade henne idag om hon vill bli medryttare och vad jag förstår på hennes blogg så var helt klart svaret JAAAAAAA!!!!!!! Vi får prata ihop oss och lägga upp en plan tillsammans!

Nu ska det bli skönt att fläka ut i soffan och smaska lite B&J, alltid chocolate fudge brownie för mig. Eller fish food.

Du som börjar skola imorgon! Sov gott och ta det cool... Hä kåm å gå så finnt serruvettu. Puss!

Kram /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0