mycket energi

Halv åtta är klockan och nu är det bara den här dagen kvar, sen är jag ledig från jobbet i tre dagar och kan ägna mig åt allt roligt på min lista. Troligen rida ut med Åsa och Kajsa imorgon, det gjorde vi igår också, hämta hem mamsen och papsen, ha sista utsläppet och flytta pållemannen. Jag och Åsa har bytt telefonnummer så vi kan fortsätta rida ut tillsammans även om vi inte bor på samma ställe med hästarna. Hon är en så härlig människa och det skulle kännas trist att inte träffa henne något mer. Hon ger energi kvinnan!!
Idag blir det ingen ridning, hade planerat in longering men det blir inte det heller för nu har det varit plusgrader så länge att det är jävlat glashalt överallt.

När jag kommer hem ikväll har vi en extra hund hos oss. Vi ska eventuellt ta över en korthårig vorsteh tik som är 1,5 år. Åtminståne ska hon få bo hos oss ett tag så får vi se om det blir permanent. Cato är ännu lyckligt ovatandes om att han snart får konkurrens av en viss dam vid namn Raja.

Stallet hägrar!!

/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0