Onsdag och sista natten med gänget

Övertorneå är gode så roligngit och allt, hehet !!  Hittede en dator tillsut. Men jasg vet då intv ad jag ska skriva. Morgondagen prövningar kommer snart. Prata inför gruppen är redan avklarat. Sju

Hajn datorn hoppar och byter rad som den vill. Mycket skumt. Jag ger upp nu.

Puss !!

 

Och här kommer nyckeln:

Övertorneå är gode så roligt. Hittade en dator tillslut. Men jag vet då int vad jag ska skriva. Morgondagens prövningar kommer snart. Prata inför gruppen är redan avklarat, sjungit och allt, hehe !!

Hajn datorn byter rad som den vill. Mycket skumt. Jag ger upp nu.

Puss !!

torsdag 12/2-2009

 


Kommentarer
Postat av: Fia

Din stavning gör att jag undrar, har det möjligtvis bjudits på lite starkdricka :)

2009-02-12 @ 07:39:29
Postat av: Bobban

I know for a fact att var starkdricka inblandat!

2009-02-12 @ 12:33:18

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0